Manažérske zručnosti

Manažérske zručnosti
- Profesionálne kariérne zručnosti
Správny manažér je vedúca osobnosť, ktorá by mala dokázať nie len správne riadiť a viesť podriadených zamestnancov, ale aj motivovať k činom, ktoré prospievajú tak ako spoločnosti, tak aj ich osobnému a profesionálnemu rozvoju.
Efektívna komunikácia sa stáva nevyhnutnou pre úspešné zvládanie manažérskej pozície. V tomto kurze sa dozviete aké sú zásady efektívnej manažérskej komunikácie, akých chýb sa v komunikácii manažéri najčastejšie dopúšťajú, budete vedieť rozlíšiť medzi vedením a riadením alebo kontrolou a kontrolingom.
Hodnota každej organizácie sa odvíja od svojich zamestnancov, a preto je dôležité si svojich zamestnancov vážiť, vedieť ich motivovať a efektívne s nimi komunikovať.
OBSAH kurzu
- Manažér
- Manažérska komunikácia
- Cyklus výkonnosti
Po každej kapitole nasleduje pár kontrolných otázok.