Program Online marketing a manažment je zameraný na rozvoj riadiacich a marketingových zručností v digitálnom prostredí. Absolventi kurzu získajú nový pohľad na prácu s klientami, zamestnancami a kolegami a formy ich získania, udržania pozornosti a záujmu. Naučia sa zvládať náročné a konfrontačné situácie, dokážu formovať a viesť tímy. Kurz prevedie absolventov praxou verbálnej a neverbálnej komunikácie, zručnosťami prípravy prezentácií s využitím najnovších digitálnych možností. Okrem toho si absolventi osvoja motivačné nástroje a spôsoby delegovania a zadávania úloh, aj zvládať námietky.
Absolvent kurzu získa tiež nasledovné praktické zručnosti a kompetencie nevyhnutné pre prácu v 21 storočí, ktoré bude schopný v procese výučby praktickými príkladmi odovzdávať ďalej.
Absolvent kurzu získa aj dôkladné znalosti o digitálnom marketingu, jeho kľúčových konceptoch a nástrojoch. Tiež sa naučí, ako digitálny marketing integrovať do celkovej marketingovej stratégie a ako ho použiť na dosiahnutie marketingových cieľov. Sociálne médiá sú kľúčovými nástrojmi digitálneho marketingu a absolvent kurzu získa zručnosti v tvorbe, implementácií a riadení kampaní na sociálnych médiách. Taktiež bude vedieť, ako zvyšovať zapojenie a interakciu s cieľovou skupinou. Ďalšou kľúčovou oblasťou kurzu je získanie znalostí o tom, ako fungujú vyhľadávače a ako optimalizovať webové stránky pre lepšie umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania.